Times flies when you're having fun! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emie Swinkels - WaarBenJij.nu Times flies when you're having fun! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emie Swinkels - WaarBenJij.nu

Times flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Emie

13 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Wat vliegt de tijd hier!
Ondertussen heb ik al weer veel dingetjes gezien en gedaan.

Eerst was het weekendje dat we voor het eerst in Auckland bleven, we hadden zaterdag een city trip. En de zondag erna voor het eerst na 5 weken naar het strand geweest haha je zou het niet zeggen!
Het was echt heel lekker weer en samen met nog een aantal andere zijn we naar Takapuna geweest. Ook weer eens een beetje gevolleybald in het water !
Lekker van het zonnetje genoten, en dat heb ik geweten ook.. Nooit gedacht dat zonnebrand zo sterk was, die plekjes die ik was vergeten waren nogal rood en de rest wit.. haha het zag er uit. Maar ik ben alweer bijgekleurd!

22 en 23 januari zijn we naar Coromendal geweest, samen met een groep studenten van ongeveer 50 man zijn we naar Coromendal geweest. De dag begon met regen maar veranderde al snel in de zon. Onze eerste stop was bij een strand met een mooie omgeving, hier hebben we even van de zon genoten. Daarna zijn we verder gereden naar de hot water beach, dit is een strand waar iedereen graaft naar heet water, iedereen gaat hier met zijn voeten instaan of bouwt een dam om er in te kunnen gaan zitten. Best apart om mee te maken, ooit word het water ook echt heel heet, je kunt er zo je voeten verbranden.
Toen kwamen we aan bij het hostel waar ze een BBQ hadden georganiseerd. Het was erg gezellig! Ook heb ik zelfs mijn eerste wijntjes hier gedronken haha maar ook dat heb ik geweten..
De volgende dag zijn we wezen kajakken naar een andere strand waar we ook nog even gerelaxt hebben.

Ook hebben we nog genoten van een dagtirpje naar PIha Beach, hier zijn we naar het strand geweest, waar we nog de de rotsen hebben beklommen, het uitzicht was weer super !
Daarna zijn we doorgereden naar een waterval, ook kon je hier zwemmen. Het weer was niet super, maar nu waren we daar. Het water was echt ijs en ijs koud ! Maar leeeuk !!

Afgelopen weekend zijn we wezen surfen ! Vrijdag waren we met een groepje van 10 eerst wezen eten en derna nog even wezen stappen. Na 3 uurtjes slap vertrok de bus naar Raglan. Na een aantal uur kwamen we bij ons hostel aan, echt zo mooi. Helemaal in de natuur allemaal hutjes, je had hier dan ook geen bereik maar wel een super mooi uitzicht. Snel snel moesten we naar de instructies. Daarna reden we naar de zee toe waar we konden beginnen met surfen! Eerst moesten we nog even oefenen op het zand. Daar gingen we in de zee, het was beetje onwenning op het begin, eerst moest je tot je middel in het water komen dan en dan kon je proberen je golf te pakken. Voordat je dat kon moest je eerst nog je bord draaien en dan snel er op springen en peddelen, na een paar keer vallen stond ik toch echt. Zie als bewijs de foto!! Alleen was ik dan weer te blij dat ik stond waardoor ik niks meer deed en boem daar lag ik weer… Maar echt zoo leuk !! Zeker nog een keer doen!

Ook heb ik sinds 2 maanden weer een frikandel speciaal gehad haha, we waren afgelopen dinsdag met zn 5e bij Dutch Delight wezen eten.. Oh jamm, echt wilde alles wel, maar uiteindelijk begonnen met frikandel speciaal – kip sate – pannekoek met ijs en warme kersen! Haha nog nooit zo’n 3 gangen menu gehad maar het was zo lekker..

Ojaa zaterdag en zondag voorspellen zee en cycloon, ben benieuwd! haha hebben we dat ook weer eens meegemaakt!

En om een beetje uit ‘te rusten’ gaan we in mei op vakantie naar FIJIIIIII !!!!

  • 13 Maart 2014 - 19:50

    Saskia:

    Heey meid

    eindelijk horen we weer iets van fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt goed om te lezen.
    En een lekker frikandelletje special gegeten had je het gemist na 2,5 maand
    Je foto's zijn geweldig jaloers maar ik gun het je van harte
    Bij deze alvast een fijne vakantie op Fiji parelwitte stranden helder blauw water en een hutje op de hei
    geniet ervan
    gr de mayertjes

  • 13 Maart 2014 - 21:14

    Anke:

    Hee mopp. Ik had wel een foto willen zien van je rode en witteplekjes haha.
    Maar fijn dat je nog zo geniet!
    En ff volleyballen zal goed voor je zijn geweest !

    Dikkekusss xxxx

  • 14 Maart 2014 - 08:05

    Lisette:

    Hoi Emie,

    Ja als ik jouw verslag lees ben je echt aan de Mei-vakantie toe :).
    Super leuk voor je dat jij al die dingen mee mag maken. Fijn voor ons dat je dat wil delen.
    Geniet zoveel als je kan! Wij genieten van jouw leuke foto's en je enthousiast verhaal.

    Groetjes Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Stage in Auckland !!

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

Last days !

16 Juni 2014

Geert in Nieuw-Zeeland!

30 Mei 2014

Fiji time!

29 April 2014

Bay of Island & more !

04 April 2014

't goeie leven !
Emie

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 10073

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 12 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: